Specjalizacja: diagnozowania dzieci z zakresu Integracji Sensorycznej

Ukończyła podyplomowe studia Integracji Sensorycznej, zakończone pozytywnym zdaniem egzaminu uprawniającego do prowadzenia terapii oraz diagnozowania dzieci z zakresu Integracji Sensorycznej.

Dysponuje niezbędną wiedzą oraz umiejętnościami do podejmowania działań wspierających rozwój dziecka pod kątem Integracji Sensorycznej. Dodatkowo posiada wykształcenie pedagogiczne. Karolina pracuje z dziećmi zarówno zdrowymi posiadającymi jedynie zaburzenia Integracji Sensorycznej, ale także z dziećmi z wadami rozwojowymi, między innymi Zespołem Downa, Autyzmem oraz Zespołem Aspergera.

Jest osobą sumienną, dokładną, cały czas poszerza swoją wiedzę poprzez kursy, warsztaty oraz doniesienia naukowe. W swojej pracy kieruje się potrzebami danego dziecka oraz wraz z zasadą Integracji Sensorycznej podążaniem za nim. Zajmuje się zarówno terapią integracji sensorycznej jak i diagnozowaniem dzieci wraz z wydaniem pisemnego dokumentu.